Hip kaelavalu.

Nende haiguste valu on kõige tõenäolisemalt põhjustatud obturatori närvi ärritusest. Naised kannatavad kõige rohkem menopausi ajal hormonaalsete muutuste ajal.

Hip kaelavalu

Kaelavalusid iseloomustavad aeg-ajalt esinevad ägenemise perioodid, mis paljudel juhtudel muutuvad kroonilisteks. Hip kaelavalu on aga nutikael ja kuidas see kaelavalusid võiks põhjustada? Nutikaelaks nimetatakse nutiseadete vaatamisest tingitud kaelavalu ja kaasuvaid probleeme allavaatava sundasendi tõttu.

Probleemiks ei ole asend ise, vaid asendi kasutamise aeg.

Hip kaelavalu

Võrreldes muude sarnast asendit nõudvate tegevustega nt lugeminehoiavad nutiseadmed meid oluliselt kauem ühes asendis ja seda terve päeva jooksul: väga mugav on bussipeatuses, järjekorras või foori punase tule taga telefonist uudiseid lugeda, meilidele vastata, sotsiaalmeediat sirvida või mõnd mängu mängida.

Kui meie pea asub otsejoones meie õlgade kohal mõjub meie selgroole jõud, mis on võrdne meie pea kaaluga — täiskasvanul ca 5kg.

Tõsise reie kaela sümptomid Hüpigaliigesed: põhjused, mida teha? Depressiooni ja depressiooni vältimiseks peab patsient looma kõige mugavama ja tuttavama atmosfääri, olema temaga tähelepanelik ja abivalmis, suhtlema rohkem positiivses meeleolus.

Kui Hip kaelavalu pea asend nihkub ette ja allapoole oma loomulikust tasakaalu punktist, hakkab see jõud suurenema, põhjustades valu ja pingeid kaelas ning hiljem seljas. Saamaks paremini aru selle toimiva jõu suurusest, tehke üks lihtne katse: Hoidke 5kg suurust raskust hantel, veepudel oma rindkere ligidal ning Te tajute seda raskust kui 5kg-st raskust.

Tõsise reie kaela sümptomid Hüpigaliigesed: põhjused, mida teha?

Pidev ja kumulatiivne ülekoormus kaela-õlavöötmele põhjustab rühihäiret ehk pea ette nihkumist, mis põhjustab kaela eesmiste süvalihaste, trapetsi alaosa ja romblihaste nõrgenemise.

Ületoonusest lühenevad kuklamulgu piirkonna lihased, rinnalihased. Trapetsi ülaosa aktiivsus suureneb, et aidata võidelda pea asendist tingitud liigse koormusega, mis põhjustab inimestel tunde, et õlavööde on pinges ja valulik.

Hip kaelavalu

Pikemas perspektiivis häirub ka üldine asenditunnetus ning võivad tekkida ka temporomandibulaarliigese e lõualiigese probleemid. Küfootilise kehaahoiaku puhul on ka nähtud, et sellega kaasneb hingamissageduse tõus ja hingamisfunktsiooni langus: küürus istumisasend surub rindkeret kokku, muudab selle jäigemaks ja raskendab diafragma toimimist.

Siinkohal on oluline probleemi teadvustamine, nutiseadmete kasutamisaja piiramine, kasutamisasendite korrigeerimine, venitus- ja jõuharjutused kaela- ja õlavöötmele ning seljale. Internetis liigub laialdaselt näpunäiteid ning harjutusi probleemi lahendamiseks, kuid kiire elutempo tõttu on siinkohal abiks ka füsioterapeut, kes hindab objektiivselt kogu lihasskeletisüsteemi olukorda ning koostab sellest lähtuvalt just Teile mõeldud harjutuskava lühenenud lihaste venitamiseks ning nõrkade lihaste tugevdamiseks, et saavutada parim tulemus võimalikult lühikese aja jooksul.

Anneli Belkin Valvekliinik Broneeri aeg veebis või tule kohale! Õhtune arsti vastuvõtt Tallinna südalinnas, Pärnu mnt.

Hip kaelavalu