Hoidke katt kuunarnukid olad.

Korrake teist kätt. Venitage seljalihaseid.

Naistele mõeldud 15 harjutust tugeva ja toonuses keha saamiseks

Seega pole üllatav, et kettlebellid on enamiku treenerite jaoks kogu keha treenimise tööriistad. Neid on väga erinevates kaaludes kg ja võite alustada kõige madalamalt ja tõusta ülespoole. Sihtige vähemalt 3 hea vormiga korduse komplekti, et saada kadestamisväärne keha ja parandada oma vormi. Niisiis, pole enam unistusi ega enam "kunagi". Alustage TÄNA, tehes need 15 tõhusat kettlebelli treeningut. Pühkige üles!

Oh, enne kui alustame treeningutega, on siin mõned põhitõed kettlebelli harjutuste kohta.

Kuidas veekellad töötavad? Kuid mis on teie jaoks õige kettlebelli kaal? Uurige järgmisest tabelist. Algajate Kettlebelli kaalutabel Harjutustega lähemalt tutvudes ja aktiivsemaks muutudes liikuge üles suuremasse kaalu.

Alustagem nüüd harjutustest.

  • Вертикальный стержень в самом центре модели, с желтой сферой на верхушке, поднимался над платформой примерно на полтора метра.
  • Менее чем через минуту она увидела всех троих снова: люди шли следом за смотрителем зоопарка октопауков мимо пространства, отведенного мирмикотам.

Kerige alla. Kahekäeline Kettlebelli kiik Siht - puusad, reied, käed, õlad ja südamik. Kuidas seda teha Hoidke mõlema käega laia käepidemega kettlebelli.

Viskaja 10 pöörleva manseti ahel

Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses. Keerake hoogu saamiseks oma õlad tagasi, haarake südamik, vaadake ettepoole ning kiigutage ja tõstke kettlebell enda ette hoidke käsi sirgena. Painutage põlvi veidi ja eeldades, et puusad on tugipunkt, painutage ülakeha ärge kükitage.

Pöörake kettlebelli jalgade vahel ja tagurpidi üles.

Minge tagasi seisukohta, kui keerate kettlebelli üles. Komplektid ja kordused 2. Ühe käega Kettlebelli kiik Siht - õlad, tuharad, reied, käed ja südamik.

Crochet Bomber Jacket - Pattern \u0026 Tutorial DIY

Kuidas seda teha Haara parema käega kumer käepide. Seisa sirgelt, jalad laiemad kui õlgade laiused. Hoidke vasak käsi keha lähedal. Nagu kahe käega kettlebelli kiik, hoogu saamiseks pöörake kettlebelli üles. Painutage põlvi ja minge poolistumisasendisse.

Painutage ülakeha oletage, et puusad on tugipunkt ja pöörake kettlebelli jalgade vahel. Pöörake see tagasi Hoidke katt kuunarnukid olad, kui lähete tagasi püstiasendisse.

Seega pole üllatav, et kettlebellid on enamiku treenerite jaoks kogu keha treenimise tööriistad. Neid on väga erinevates kaaludes kg ja võite alustada kõige madalamalt ja tõusta ülespoole.

Tehke seda ka teise käega. Komplektid ja kordused 3.

Vabasta õlad, tõstes need üles ja lastes alla. Korda tegevust 10 korda. Pane käed külgedele. Esmalt liiguta õlgu ettepoole, siis vabasta nad ja liiguta tahapoole. Korda 10 korda.

Kahe käega Kettlebelli rida Youtube Siht - biitseps, deltalihased, randme paindjad ja rind. Kuidas seda teha Haara mõlema käega lai käepide.

Kuidas esile tõsta sinise krae luud

Seisa sirgelt, jalad õlgade laiuses, rulli õlad tagasi ja vaata ette. Painutage põlvi veidi ja painutage ülakeha ettepoole.

  • Kardioharjutused kogu kehale Jooga Tehke regulaarselt harjutusi kaela ja rinna jaoks.
  • Naistele Mõeldud 15 Harjutust Tugeva Ja Toonuses Keha Saamiseks | Fitness
  • Платформа окружала шахту, из стенок, уходивших еще глубже во тьму, торчали металлические шипы.

Hoidke käed sirutatuna. Hoidke oma ülemist ja alumist keha paigal, painutage küünarnukid ja tõstke käed üles, kuni veekeetja käepide on ülemise ab lähedal.

Hoidke seda hetkeks selles asendis ja vabastage siis poos, lastes selle tagasi algasendisse. Komplektid ja kordused.