Keerake kuunarnukis

Hea nõu Kas harjutused toimuvad iga päev, liikudes lihtsamast keerulisemaks. Korrake vastupidises järjekorras.

Saksa keeles, palju subtiitreidAprill Teie kõõlused ühendavad oma küünarnukiga lihased küünarnukiga. Golfi mängides võib klubi korduv haaramine põhjustada teie kõõluste põletiku oma küünarnuki sees. Seda seisundit nimetatakse meditsiiniliseks epikondülitiks.

Keerake krohvilae remont: näpunäiteid ja vigu, mida vältida

Sümptomiteks on valu, mis ulatub küünarvarre alla ja nõrkus klubi haaramisel. Ravimata jätmise korral võivad kõõlused puruneda, mis võib mõnel juhul vajada kirurgilist remonti. Kuigi golfimängija küünarnukiga on võimalik veel golfi mängida, on oluline astuda samme taastumise suunas. Võtke igapäevaselt selliseid põletikuvastaseid ravimeid nagu aspiriin, ibuprofeen, naprokseen või atsetaminofeen.

Need ravimid aitavad piirata põletikulisi veresooni, mis põhjustavad turset ja valu. Enne golfi mängimist rakendage küünarnuki soojust küünarnukiga.

Kuidas vihmutipead liigutada viie lihtsa sammuga

Soojus aitab leevendada küünarvarre kõõluseid ja lihaseid, vähendades mängides valu. Kandke 10 kuni 15 minutit. Venitage küünarvarre lihaseid enne mängu alustamist. Üks venitus seisneb käe pikkuse seistes.

Vihje 1: Kuidas luumurdu pärast küünarnukki välja arendada

Asetage peopesa, sõrmed alla seinale, vajutades oma peopesa seina poole. Kui teie kõõlused on eriti pingelised, ei pruugi käsi lame olla.

Hoidke seda asendit 30 sekundit, seejärel vabastage. Korda kaks kuni kolm korda.

Kuidas mängida golfi golfimängija küünarnukiga

Keerake küünarnukid tihendusribasse või kandke küünarnukki mängides. See sidemetüüp aitab eraldada küünarvarre lihaseid, vähendades lihaste mängimisel pinget, kui mängid golfi.

  1. Kuidas vihmutipead liigutada viie lihtsa sammuga Kuidas vihmutipead liigutada viie lihtsa sammuga Kui teie maastik kasvab ja küpseb, võite avastada, et puuoksad või taimed blokeerivad teie pihustussüsteemi pihustust.
  2. Parimate Relvade Ja õlgadega Seksikas Kuulsus: Ajakiri Ashley Greene | Kuulsused
  3. Rheumatoidartriit kaes ravi folk oiguskaitsevahendeid
  4. Parimate relvade ja õlgadega seksikas kuulsus: ajakiri Ashley Greene Parimate relvade ja õlgadega seksikas kuulsus: ajakiri Ashley Greene Videviku tähe klanitud ülakeha pole juhus: ta pühendab igale treeningule kuni 20 minutit oma kätele ja õlgadele.

Jää kannatanud piirkond jääpakendiga või looge oma pakend, pannes jääkuubikud kaitserätikuga pakitud kilekotti. Asetage pakend küünarnuki sisemisele osale ja jäta 15 kuni 20 minutiks. Korrake mitu korda kogu päeva jooksul, et vähendada kõõlusepõletikku. Harjutage kineetilisi ahelaid, kui te ei mänginud golfi, et tugevdada küünarnuki ja randme lihaseid.

Mueller Kohandatav küünarnuki tugiside Adjust-to-fit

Hoidke 1—2 naela kaal käes, millega klubi tavaliselt liigub. Harjutage oma kiik, hoides oma kehakaalu samal ajal Keerake kuunarnukis ja seljalihaste pingutamisel. Vihje Kui kogete golfimängija küünarnukki Maitsetaimed liigeste haigustest, on parem küünarnuki vähemalt ühe kuni kahe nädala jooksul puhata, et oma Keerake kuunarnukis aeg paraneda. Samuti peaksite vältima tennist, sest see mõjutab sarnaseid kõõluseid.

Kuidas alla laadida biitseps ja tritseps

Hoiatus Kui teie golfimängija küünarnukk ei reageeri käsimüügiravile, pöörduge arsti poole. Teie arst võib soovitada füüsilise teraapia harjutusi, määrata ravimeid või anda teile kortisooni, et vähendada põletikku. Populaarsed Kategooriad.