Reie kaelavalu

Kui lai on ampluaa? Sedapuhku kasutas ta funktsionaalset teipimisviisi. Priit tergi erinevaid spordimassaaži ja füsioteraapia võtteid, et põlves verevarustust parandada, samuti hakkas ta põlve teipima. UtthitaTrikonasana ehk pööratud kolmnurk: Alguses seisa püsti. Nii see ongi! Parim osa joogast on selle üle viie tuhande aastane ajalugu ja et selle mõju on siiani au sees.

Mõned ikka vahel küsivad, kas on mingi vahe ka, mis värvi ma olen.

Kuidas ravida valu olaliiges, kui tostate

Ausalt öeldes, ega peale trendikuse või edevuse ikka suurt ole küll. See, mis värvi ma parasjagu olen, ei muuda mind tugevamaks ega nõrgemaks ega ka mingil muul moel kehvemaks või paremaks.

Kõik oleme valmistatud samamoodi.

Ellu jaada valus kuus

Lauri on muidugi uurinud seda ida meditsiini värki ja teab, et näiteks roosat või punast ehk siis soojemaid värve kasutatakse krooniliste vaevuste korral ja külmemaid-jahutavaid värve, näiteks sinist, põletike ja akuutsemate vigastuste korral, samuti lõõgastamiseks.

Paljud praktilise meelega sportlased aga eelistavad musta, kuna see püsivat kauem peal. See võib tuleneda sellest, et kinesioteipi kattev liim on termoaktiivne ja nagu teada, neelavad tumedad toonid rohkem soojust ja see suurendab teibi liimuvust.

Ühesõnaga: mis parasjagu kostüümiga sobib või milline tuju on, see valigi. Kui lai on ampluaa? Eh, nali naljaks, aga mõned harrastajad paistavad teibituna ka täiega profid välja.

Egiptuse enam kui 10 päeva kestnud ootus lõppes valusa kaotusega Tänu sellele suudan lihasele tagada vajaliku liikuvusulatuse, kuid ülemäära venida tal ka ei lase. Loogiline — kui lihased on üle töötanud, lähevad nad põletikuliseks ja tursuvad. Kui lihas on turses, survestab ta nahka, nii et lümfiringe aeglustub ning valuretseptorid ärkavad ellu. Minu põhimõte on aidata lihaseid ja liigeseid stabiliseerida, põletikku, turset ja valu vähemaks võtta ning üleväsinud lihaseid lõdvestada.

Aga mul pole vahet, kui proff inimene on, kui keegi ikka abi vajab, siis ma aitan kõiki. Mõned on mind isegi multitalendiks nimetanud. Kuna ma ju paljuski toimin läbi nahapinna retseptorite, siis ma suudan reflektoorselt isegi sügavamaid organeid mõjutada, näiteks seedeprotsesse stabiliseerida ning närvivalusid ja hingamisraskusi leevendada. Naiste menstruatsioonivalud on vähenenud ja imetavad emad, kel rinnad valulikud, on leevendust saanud.

Ka pärast operatsiooni võib must palju kasu olla, suudan armi jäikust ja suurust vähendada. Kõikvõimas ma muidugi ka pole.

Parimad vahendid liigeste ulevaateid

Kui lihasel pole mingit häiret või vigastust, siis kedagi ma iseenesest kiiremaks või tugevamaks teha ikka ei suuda. Aga kui profülaktikast rääkida, siis need, kes pikkadel jooksuvõistlustel hädas jalakrampidega, võivad teibituna riske maandada küll ja tehnilistel aladel suudan ka lihaste tunnetust parandada.

Nüüd tahame, et kõik oleks teistest parem. Parem maja, parem palk, paremad hinded, isegi parem maailm.

Jah, ma tean, kuidas rakendada lihaseid optimaalselt tööle, ja nii olen päris kõva vigastuste ohtu vähendama. Niimoodi ma siis elan ja olen. Tööpõld on lai, uute klientide pealekasv tohutu. Võib-olla tuli nüüd natuke liiga eneseimetluslik see lugu, aga mis sa teed — selline ma juba olen. Ja ega ma siis ise — teised ju räägivad.

Kinesioteip — tõestatud! Kui usud, siis aitab ka Majandusanalüütik ja harrastussportlane Taavi Raudsaar 30 räägib, kuidas kinesioteip ja veel paar tähtsat nüanssi aitasid tal põlvevalust lahti saada. Olen sporti teinud suure aja oma elust, mänginud jalg- ja korvpalli, suusatanud ja teinud palju muud. Umbes kaks aastat tagasi hakkasin pikemaid maid jooksma ja osalema jooksuüritustel.

Paari kuu möödudes hakkas aga põlv välisküljest valutama. Põlvevalu Reie kaelavalu järjest joostes ja vähem näiteks jalgpalli mängides, kus jooksmise vahel saab ka väheke seista ja kõndida.

Põlvele sai puhkust antud, trenne ära jäetud ja määritud erinevate kreemidega ja ka arstide juures sai käidud, aga midagi ei aidanud.

Tavalise röntgenipildi järgi oli põlv täiesti korras.

Uhise harja poletiku ravi

Üle poole tunni joosta oli täiesti võimatu. Põlv justkui kiilus kinni.

Ja hakkas väga tugevalt valutama. Isu sporti teha oli suur ja läksin lõpuks tuttava füsioterapeudi Priit Ailti juurde. Priit tergi erinevaid spordimassaaži ja füsioteraapia võtteid, et põlves verevarustust parandada, samuti hakkas ta põlve teipima.

Teipimas hakkasin käima regulaarselt, sest vaatama esialgsele skepsisele tundus, et sellest on kasu. Samal ajal otsisin abi ka ortopeed Kaspar Rõivassepalt, kes selgitas välja, et peamine probleem on hoopis jalalabas. Mu jalavõlv on tavapärasest kõrgem ja seetõttu langes joostes Reie kaelavalu välisküljele liiga suur koormus. See venitab puusalihaseid, reisi, pahkluulihaseid ning muudab su tunde lapselikult värskeks!

Natraja Asana ehk venituspööre: Lama põrandal sirge seljaga. Kõverda aeglaselt parem jalg ja aseta see üle vasaku jala. Vasak jalg püsib sirge ja parem jalg teeb põrandal vasakule poole nurga. Siruta käed külgedele ja suuna nägu paremale.

Search form

Hinga paar korda sügavalt sisse ja välja ning püsi asendis 30 sekundit. Korda sama vasaku jalaga. Lihaste venitamine tekitab rahulolu ja õndsuse tunde. Huvitaval kombel on antud asend tantsiva Shiva asend. Tunneta Shiva olemust kõikjal! Bitilasana ehk lehmaasend: Hoia keha laua asendis põlved ja käed maas, selg sirge. Pane tähele, et su põlved oleksid otse puusade all ning ka randmed, küünarnukid ja õlad ühel joonel, risti põrandaga, samuti reied.

7 lihtsat joogaasendit kaelavalu leevendamiseks | Art of Living Eesti

Ülakeha peab olema paralleelselt põrandaga. Selles asendis hinga sisse ja lükka kõhtu põranda suunas ning tõsta pea üles. Püsi asendis mõnda aega ja jätka kassiasendiga all.

Marjaryasana ehk kassiasend: Järgnevalt hinga välja ning tõmba selg küüru ja pea alla. Too lõug õrnalt rinnale. Jätka nende kahe asendiga lehma- ja kassiasendiga sisse- ja väljahingates.

Kes me oleme

See masseerib õrnalt ja täiesti tasuta selgroogu ja kõhuorganeid, samal ajal leevendades ka kaelavalu! Lihtsalt nalja pärast võid asendite ajal teha ka lehma või kassi häälitsusi ja hea tuju on garanteeritud! ViparitaKarani asana ehk jalad seinal: See on lihtne.

Mida ravitakse

Heida selili ja pane sirged jalad vastu seina. Jalatallad lae poole ja sääred peavad puudutama seina. Käed aseta laiali, peopesa ülespoole. Hinga sügavalt sisse ja välja vähemalt 15 korda enne kui järgmise poosi juurde lähed. See joogaasend venitab õrnalt kaela tagakülge, leevendab kerget seljavalu ja nõrkust, aitab ennetada krampe.

Treening - KOGU KEHA KAVA

UtthitaTrikonasana ehk pööratud kolmnurk: Alguses seisa püsti. Nüüd aja jalad nii harki kui võimalik.

Samal teemal

Hoia selg sirge ja siruta käed külgedele. Hinga sisse ja painuta aeglaselt paremale, parem käsi pahkluule ja vasak käsi suunatud üles. Suuna selles asendis oma pilk vasakule käele. Püsi asendis nii kaua kui suudad. Pea meeles, et sa ennast üle ei pingutaks. Jooga eesmärk on su valu leevendada, mitte seda lisada.